- Niantic pardavė savo akcijas Pokémon GO ir Monster Hunter Now Scopely už $3,5 milijardo, pažymėdama didelį pokytį mobiliųjų žaidimų pasaulyje.
- Scopely, žinomas dėl tokių hitų kaip Monopoly GO ir Marvel Strike Force, paveldi šiuos populiarius žaidimus ir jų kūrimo komandas, užtikrindamas tęstinumą fanams.
- Niantic pereina prie erdvinio kompiuterijos, pradėdamas „Niantic Spatial Inc.”, siekdamas integruoti geospacialinę AI, XR ir GIS į interaktyvias skaitmenines aplinkas.
- Nors Niantic atsisako dalies žaidimų kūrimo, jis išsaugo Ingress Prime ir Peridot, kad ir toliau kurtų papildytos realybės patirtis.
- Pokémon GO ir toliau vystysis su naujais atnaujinimais po Ed Wu vadovavimu, užtikrindamas jo palikimą kaip dinamišką ir patrauklų žaidimą.
Tarp pikselių džiunglių ir papildytos realybės užpildytų kraštovaizdžių vyksta seisminis pokytis mobiliųjų žaidimų srityje. Niantic, žinomas dėl to, kad padarė paprastą ėjimą lobiais su Pokémon GO ir įžiebė skaitmenines misijas Monster Hunter Now, pardavė savo dalį šiose žaidimų visatose Scopely už stulbinančius $3,5 milijardo. Ši operacija ne tik pabrėžia Niantic strateginį perėjimą, bet ir įpūs naują energiją į šiuos mylimus žaidimus po Scopely priežiūra.
Scopely, milžinas mobiliųjų žaidimų srityje su tokiais hitais kaip Monopoly GO ir Marvel Strike Force, atveria rankas savo naujoms įsigijimams. Jų komanda, jau išmananti, kaip derinti įtraukiamas pasakas su novatoriškomis mechanikomis, dabar paveldi patyrusius kūrėjus, kurie dirbo prie Niantic populiariausių prekių ženklų. Šis perėjimas žada sklandų tęstinumą žaidėjams, išlaikant tyrinėjimo ir bendruomeniškumo dvasią, kurią fanai gerbia. Scopely patikino savo pasaulinę auditoriją, kad šie ikoniški žaidimai ir toliau vystysis, žadėdamas naujas patirtis, žvelgdamas į turtingą ateitį.
Nors Niantic atsisako žaidimų kūrimo pareigų, jis simboliškai žymi naują kelią. Pereidamas į erdvinio kompiuterijos sritį, Niantic pristatė „Niantic Spatial Inc.”, verslą, skirtą redefinuoti, kaip mes sąveikaujame su skaitmenine dimensija. Šis naujas subjektas siekia sujungti geospacialinę AI, papildytą realybę (XR) ir GIS į „Niantic Spatial Platform”, siekdamas transformuoti erdves į interaktyvias aplinkas, kur skaitmeninis susitinka su realybe naujoviškais būdais.
Tokių įdedamųjų žaidimų kaip Ingress Prime ir Peridot likimas Niantic rankose parodo Niantic ilgalaikį įsipareigojimą nubrėžti ribas tarp realaus ir virtualaus, pažadėdamas inovacijas, kurios nustebins ir įtrauks.
O lojalūs Pokémon GO entuziastai gali tikėtis iš Ed Wu, vizionieriaus, vadovaujančio šiai iniciatyvai, raginimo. Žaidimas nėra tik skaitmeninė pramoga; tai dinaminė organizacija, nuolat vystosi ir pasiruošusi išplėsti savo ateitį iki kitų dešimtmečių jaudinančių nuotykių. Žaidėjai gali tikėtis praturtinančių atnaujinimų, kurie liudija nesustojamą pažadą pagerinti ir pakelti žaidimų patirtį.
Šis didelis Niantic ir Scopely perėjimas neša aiškią žinią: prisitaikymas ir vizija yra dvi varomosios jėgos, propaguojančios žaidimų ateitį. Įžengus į naujas teritorijas, skaitmeniniai keliai apšviesti ne tik programavimo brilianto, bet ir vaizduotės kibirkšties, kuri ryžtasi nepaisyti ribų, kviesdama žaidėjus visame pasaulyje leistis į nepalyginamus nuotykius.
Naujos žemės: Mobiliųjų žaidimų ateitis po Niantic didelio pardavimo Scopely
Mobiliųjų žaidimų evoliucija: Niantic drąsus perėjimas pas Scopely
Mobiliųjų žaidimų industrijoje vyksta monumentalus pokytis – Niantic, smegenys, atsakingos už globalius fenomenus Pokémon GO ir Monster Hunter Now, perleido savo interesus šiuose žaidimuose Scopely už įspūdingus $3,5 milijardo. Šis strateginis žingsnis žymi tobi perėjimą abiem subjektais ir pasitinka jaudinančias naujas galimybes mobiliųjų žaidėjų visame pasaulyje.
Kaip Scopely vystys Niantic palikimą?
Scopely augimas ir vizija: Kaip lyderis mobiliųjų žaidimų srityje, Scopely garsėja žaidimais, tokiais kaip Monopoly GO ir Marvel Strike Force. Su Niantic įsigijimu, tikimasi, kad Scopely atneš savo istorijų pasakojimo ir žaidimo inovacijų patirtį į Niantic mylimus žaidimus. Įsigijimas žada tęstinumą ir augimą, užtikrindamas, kad esamos žaidėjų patirtys išliktų nekintamos, tuo pačiu pristatant naujus, įtraukiantį elementus, kurie atitiktų Scopely kūrybines galimybes.
Žaidėjams skirtos patobulinimai: Scopely perėmimas ne tik žada išsaugoti, bet ir pagerinti bendruomeniškumo ir tyrinėjimo dvasią, kuri apibrėžia tokius žaidimus kaip Pokémon GO. Žaidėjai gali tikėtis periodinių atnaujinimų, naujų funkcijų ir galbūt naujų pasakojimų, kurie palaikys patirtį gyvą ir dinamišką.
Niantic naujas kelias: Į erdvinio kompiuterijos areną
Pristatyta Niantic Spatial Inc.: Žymus nuokrypis nuo tradicinio žaidimų kūrimo, Niantic nusprendė giliai įsiskverbti į erdvinę kompiuteriją su Niantic Spatial Inc. Šis verslas siekia sujungti geospacialinę AI, papildytą realybę (XR) ir GIS į transformuojančią Niantic Spatial Platform. Ši platforma siekia užpildyti tarpą tarp realių erdvių ir skaitmeninių realybių, revoliucionuojant vartotojų sąveiką.
Dedikuoti žaidimai Niantic priežiūroje: Nepaisant pardavimo, Niantic ir toliau rūpinsis tokiais leidiniais kaip Ingress Prime ir Peridot, pabrėždama savo įsipareigojimą įtraukiantiems papildytos realybės patirtims. Šis kelias pabrėžia Niantic atsidavimą kurti novatoriškas pasaulius, kurie sumišo su virtualiu ir materialiame.
Ką tai reiškia Pokémon GO žaidėjams?
Nuolatinio vystymosi pažadas: Pokémon GO fanams patvirtinimas ateina iš Ed Wu vizionieriaus vadovavimo ir įsipareigojimo plėsti žaidimo visatą. Žaidėjai gali tikėtis praturtinančių atnaujinimų, kurie stumia papildytos realybės ir bendruomenės sąveikos ribas.
Realių pasaulio naudojimo atvejai: Turint stiprią Pokémon GO istoriją, skatinančią fizinį aktyvumą per skaitmeninius metodus, būsimieji atnaujinimai galėtų įtraukti daugiau sveikatos orientuotų funkcijų, galbūt bendradarbiaujant su gerovės organizacijomis, siekiant paskatinti subalansuotą gyvenimo būdą.
Rinkos prognozės ir pramonės tendencijos
Augimo galimybė AR žaidimuose: AR ir žaidimų sankirta siūlo didžiulę potencialą. Kai Niantic žengia į erdvinio kompiuterijos sritį, o Scopely pagerina AR žaidimų patirtis, pramonė yra pasirengusi erai, kurioje sukurti sudėtingus, realybę integruotus žaidimus, kurie kalbėtų platesnei demografijai.
Scopely vaidmuo konkurencingoje rinkoje: Įsigydamas įsitvirtinusius pavadinimus su plačia naudotojų baze, Scopely stiprina savo poziciją pelningame mobiliųjų žaidimų rinkoje, kuri pagal prognozes turėtų viršyti $100 milijardų iki 2024 metų.
Greiti patarimai žaidėjams ir pramonės stebėtojams
1. Bendraukite su bendruomenės atnaujinimais: Prisijunkite prie forumų ir socialinės žiniasklaidos grupių, kad būtumėte informuoti apie būsimus funkcijas ir renginius Scopely atnaujintuose pavadinimuose.
2. Tyrinėkite Niantic erdvės iniciatyvas: Technologijų entuziastams patartina stebėti Niantic plėtrą erdvinio kompiuterijos srityje, kuri galėtų redefinuoti, kaip skaitmeniniai įrenginiai sąveikauja su mūsų fizine aplinka.
3. Pasiruoškite naujoms patirtims: Reguliariai atnaujinkite programas, kad galėtumėte pasinaudoti naujomis technologijomis, žaidimo mechanikomis ir renginiais, kai jie bus išleisti.
Išvada
Šis perėjimas iš Niantic pas Scopely pavirto prisitaikymo ir pažangiausio mąstymo pasaką, ne tik tarp įmonių, bet ir pačios žaidimų kraštovaizdžio. Kaip skaitmeniniai ribos plečiasi, žaidėjai ir kūrėjai budi tyrinėdami ir kurdami šią nuolat kintančią mobiliųjų žaidimų teritoriją.
Daugiau informacijos rasite Niantic ir Scopely, kad būtumėte informuoti apie jų naujausias inovacijas ir pasiūlymus.